cheia

Cheia este o statiune foarte frumoasa. E drept ca temperaturile de iarna nu ne-au permis sa o vizitam asa cum mi-as fi dorit eu, centimetru cu centimetru :). Nerabdatoare, am inceput sa imortalizez imagini inca mult inainte sa ajungem in Cheia. Ar fi fost si pacat la asa peisaje…

Un of al meu este cel cu masa. Cum ajungem undeva, e ora mesei. Mare pierdere de timp! Asa ca am ajuns in Cheia si am tras repede la un popas,  vis-a-vis de muzeu. Atat de repede, ca am uitat cum se numeste :).Am cateva imagini din interior:

Rustic. Un mod inedit de servire a ciorbei si tin sa precizez ca e cea mai buna ciorba de vacuta pe care am mancat-o pana acum! Pacat ca nu-mi amintesc numele restaurantului.

Dupa ce ne-am facut siesta, am mai surprins cateva imagini pe stradutele inguste:

Am vizitat apoi Manastirea Cheia, despre care voi scrie un articol separat pentru ca am multe fotografii pe care vreau sa le public si muzeele.

Muntele Rosu n-am putut sa-l urcam pentru ca soseaua este plina de gropi. Ca sa inchiriem un ATV nu ne-am indurat, pentru ca afara batea un vand geros, de nu-mi venea sa ma dezlipesc de masina.

La intoarcere, ne-am mai delectat cu ceva peisaje linistitoare. Nu mult insa, pentru ca m-am scufundat in zapada pana la genunchi si am inghetat rau de tot.